Hoe volg ik mijn bestelling?
Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van de bestelling. Als u de bevestigingsmail van uw bestelling niet in uw inbox kunt vinden, bevindt deze zich waarschijnlijk in uw map met spam of ongewenste e-mail.
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met de trackinginformatie van uw bestelling en de verwachte leverdatum. U kunt rechtstreeks op de link voor het volgen van de bestelling in de e-mail klikken of uw trackingnummer invoeren op de website van het koeriersbedrijf.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Alle annuleringen moeten binnen 48 uur na het plaatsen van uw bestelling worden aangevraagd. Als je je bestelling wilt annuleren, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice op [email protected]
Ik heb een bestelling geplaatst maar geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
Als u de bevestigingsmail van uw bestelling niet in uw inbox kunt vinden, bevindt deze zich waarschijnlijk in uw map met spam of ongewenste e-mail. We raden aan om daar eerst te kijken. Als je het nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact met ons op om een nieuwe orderbevestiging per e-mail aan te vragen.
Hoe log ik in op mijn klantaccount?
Als je al een Kelimshop account hebt, ga dan naar onze account login pagina en volg de instructies. Als u nog geen Kelimshop-account heeft, kunt u naar dezelfde inlogpagina gaan en uw account aanmaken.